lunes, 18 de junio de 2007

Restaurant d'estiu Hivernacle fins el dia 24 de setembre 2007


Aquest cap de setmana passat hem obert el nostre restaurant d'estiu.
El restaurant hivernacle està situat al mig del jardí de l'hotel i té l'especialitat de buffet d'amanides i coques enramades.
Està obert cada dia durant la temporada d'estiu.
Tothom que vulgui venir podrà gaudir d'un ambient d'etiu molt agradable.
Els clients que tinguin ofertes o super ofertes gastonòmiques poden escollir dinar o sopar en aquest restaurant o al restaurant gastronòmic la Fitorra.
El restaurant Hivernacle té un menú a base de bufet d'amanides i coques enramades. No s'accepten reserves.

1 comentario:

Joanaina dijo...

Ui, ara sí que em fa vergonya.
Doncs resulta que no ens coneixem personalment. De fet, fins avui, jo no coneixia la teva cara. Però a mi em van posar Joanaina per tu. Resulta que la meva mare era monitora del teu autobús quan anaves a l'escola i li va agradar el nom. També visc a Vilanova, tot i que m'estic a punt de mudar. Per què no m'escrius un e-mail? joanaina_ehna@hotmail.com. Quina gràcia ;)